GYIK

 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK:

 

Mikor kapom meg az akciós kupont?

A kártyás fizetés esetén azonnal, az átutalással érkező fizetés esetén legfeljebb két munkanappal később meg kell, hogy kapd a kuponod. A rendszer a beérkező befizetéseket összepárosítja a megrendelésekkel, és automatikusan kiküldi a kupont email-ben. Ehhez azonban az kell, hogy az összeg és a vásárlói azonosító is stimmeljen, ha bármelyik nem egyezik, a párosítást manuálisan kell elvégeznünk, melyet minden esetben az után tudunk elvégezni, miután elküldted nekünk e-mailben a befizetésről, vagy utalásról szóló banki visszaigazolást.

Már átutaltad a kupon árát de még mindig nem kaptad meg a kuponodat?
Az átutalásos fizetések esetében a kupon az utalástól számítva egy, legfeljebb kettő munkanapon belül fog aktiválódni. Ha ez mégsem történne meg, akkor azt mindenképpen írásban kell jelezned felénk az info@akcion.hu e-mail címen! A folyamatot meggyorsíthatod azzal, ha egyből elküldöd nekünk az átutalásról, vagy befizetésről szóló banki igazolást is.

Már átutaltad a kuponod árát de mégis fizetési felszólítást kapsz?
Mivel az átutalásos fizetésnek 1-2 nap a feldolgozási ideje, előfordulhat, hogy a köztes időben a rendszer automatikusan kiküldi a felszólító e-mailt a még inaktív kuponok vásárlóinak. Amennyiben a befizetésed megtörtént, ez a felszólítás tárgytalannak tekinthető!

Nem kaptam meg az utaláshoz szükséges banki adatokat és a megrendelés azonosítót tartalmazó visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?
Előfordulhat, hogy az információt tartalmazó e-mailt valamelyik közbenső szerver nem engedi át, az a spamek közé kerül, vagyis a szerver nem engedi tovább. Először is ellenőrizd, hogy nincs-e a spam mappában a levél! Ha biztos vagy benne, hogy nem érkezett meg, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és mi megadjuk a vásárlásodhoz tartozó megrendelés azonosítót.

Milyen számlaszámra kell átutalnom a kupon árát?
Ha átutalással kívánsz fizetni, a pontos végösszeget küldd el az alábbi számlaszámra a megrendelést visszaigazoló e-mailben kapott megrendelés számával együtt. Az összeg beérkezését és feldolgozását (1-2 nap, ha azonnal szeretnéd a kupont akkor válaszd a kártyás fizetési módot!)- követően e-mailben küldjük el számodra az elkészült kuponodat. A feldolgozás folyamatáról a kuponjaim menüpontban kaphatsz állandó tájékoztatást.

Bank neve: Bank
Kedvezményezett neve: OBG-Hungary Kft.
Számla száma: 10701180-66743325-51100005
Közlemény: Vásárlási azonosító, ennek hiányában a vásárlói email cím!

Véletlenül a kupon teljes árát átutaltam, de csak az előleget kellett volna.
Az előleges kuponok nem opcionálisak, csak az előleg összegét kell befizetni a kupon lefoglalásához, a fennmaradó összeget minden esetben a szolgáltatónál kell rendezni. Ha figyelmetlenségből a teljes összeget átutaltad, akkor azt írásban jelezd az info@akcion.hu e-mail címen, mellékelve a befizetésről, vagy utalásról szóló banki visszaigazolást.

Kifizettem az akciós kupont, de nem kaptam e-mailt!

Az e-mail az akciós kuponnal a befizetések napi feldolgozását követően automatikusan kerül kiküldésre. Ezért a befizetésnél ügyelj a helyes kitöltésre. A legfontosabb a befizetendő összeg és a megrendelés azonosító. A rendszer ennek a két adatnak az alapján küldi meg neked az akciós kupont. Előfordulhat, hogy az akciós kupont tartalmazó e-mailt valamelyik közbenső szerver nem engedi át, az a spamek közé kerül, vagyis a szerver nem engedi tovább. Az akcion.hu oldalon bejelentkezés után a beállításoknál a saját számládat mindig meg tudod nézni, s innen az akciós kupont is letöltheted, ezért mielőtt az ügyfélszolgálathoz fordulnál feltétlenül ellenőrizd a felhasználói fiókodat!. A számládhoz tartozó belépési azonosítód az e-mail címed, míg jelszót ITT kérhetsz.

Az akciós kupont nem tudom megnyitni!

Töltsd le az Adobe Reader (.pdf) legújabb verzióját INNEN Az Internet Explorer böngészőknél engedélyezni kell a felugró ablakokat és a fájlok letöltését.Esetleges további problémák esetén javasoljuk másik internetes böngésző, pl. az egyre népszerűbb Mozilla Firefox használatát, amelynél eddig még nem voltak problémák. Ha ennek ellenére probléma adódna az akciós kupon letöltésével vagy megnyitásával, akkor ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot az info@akcion.hu címen, s mi szívesen segítünk.

Nincsenek meg a felhasználói számlámhoz a hozzáférési adatok!

A számlához hozzáféréshez belépési azonosítóként az email címed tudod használni, jelszóemlékeztetőt pedig ITT kérhetsz.

Tagnak kell lennem ahhoz, hogy árkedvezményt kapjak?

Igen. Az első vásárlásnál megadod az e-mail címed, majd az e-mail fiókodba kapsz egy jelszót, amellyel a felhasználói menübe léphetsz be. Ennek köszönhetően kapsz lehetőséget arra, hogy nálunk, az akciós kuponok világában vásárolj. E-mailben tájékoztatunk heti kétszer három, 50-90 %-os árengedménnyel adott, luxus szolgáltatásokat kínáló, ellenállhatatlan „Napi akcion.hu” ajánlatunkról. Neked a tagság semmibe sem kerül. vesztenivalód nincs, itt csak kedvezményekre tehetsz szert, amelyet megoszthatsz a barátaiddal. S ha akarsz, bármikor kijelentkezhetsz.

Hogyan vásárolhatok az akcion.hu világában?

Egyszerűen. Elég, ha az akció időtartama alatt bármikor rákattintasz a „Megveszem” gombra, és bízol benne, lesz annyi érdeklődő, hogy a közös akció aktiválható legyen. Természetesen nőnek az esélyeid, ha web-oldalunkra meghívod az összes barátodat is. Használd az e-mailt, a facebookot vagy a twittert. Miután beérkezett a befizetésed és a kedvezményt aktiváltuk, az akciós kupont rögtön megkapod email-ben, amelyet azután bármikor (a kupon érvényességi idején belül) felhasználhatsz.

Mikor használhatom fel az akciós kupont?

Az akció részleteiben leírt időtartamon belül. Az összes információt megtalálod az akciós kuponodon is. A továbbiakban az általad vásárolt szolgáltatás nyújtójával már közvetlenül tartod a kapcsolatot.

Ajándékként is használhatom az akciós kupont?

Magától értetődik. Örülünk, ha az akcion.hu jóvoltából örömet szerzel a környezetednek. VIGYÁZAT: ha nem szeretnéd, hogy a kuponon szerepeljen az ár és a kedvezmény mértéke, akkor mindenképpen a saját e-mail címedet írd be, a kupon megvásárlása után pedig nincs más dolgod, mint a kupont e-mailben továbbítani az ügyfélszolgálatnak (info@akcion.hu) akik visszaküldik majd, a neked címzett e-mailben az akciós kupont cégünk logója és a kedvezményre való minden utalás nélkül, csak az lesz feltüntetve, hogy a kupon melyik szolgáltatásra, s milyen értékben érvényes. A voucheren az árengedményről még csak említés sem történik. 

Találtam egy kupont ami előleges, de a teljes összeget szeretném kifizetni.

Ez sajnos jelenleg nem lehetséges, az előleges kuponok nem opcionálisak. Ha ajándékba szeretnél ilyen kupont, úgy, hogy az ajándékozottnak ne kelljen fizetnie, akkor a fennmaradó összeget először a szolgáltatónál kell kifizetned a valük való egyeztetés után, mi pedig, miután ők írásban visszaigazolták, hogy a teljes árat kifizetted, kérésedre kiállítjuk az ajándékkupont.

Az akciós kupon felhasználhatom részlegesen?

Nem, hacsak a „Napi akcion” feltételeiben más nem szerepel. Az akciós kupon egyszeri felhasználásra szól.

Mikor veszik le a pénzt a számlámról?

Akár átutalással, akár kártyával fizetsz, a pénzed rögtön megindul felénk, azonban ha egy akcióra mégsem jönne össze a megfelelő számú vásárló, mindenféle késlekedés és költség levonása nélkül a pénzed visszaküldjük.

Mi történik, ha a „Napi akcion”-ra nem jelentkeznek elegen?

Semmi. Csupán annyi, hogy a világra szólóan olcsó ajánlat odavész. Ezért mindnyájunk feladata, hogy a barátainkat is megnyerjük ügyünknek. Ilyenkor a pénzed természetesen visszafizetjük. 

Mi történik, ha a „Napi akcion”-on hibásan jelenik meg egy ajánlat?

A pénz visszatérítés abban az esetben is fenn áll amennyiben bármely oknál fogva hibásan kerül ki egy ajánlat és ezáltal a szolgáltató nem tudja tartani az akcióban foglalt feltételeket.

Összevonhatom az akciós kuponokat?

Nem, hacsak a feltételekben ez nem szerepel.

Visszaadhatom az akciós kupont?

Akkor végezzük jól a dolgunk, ha elégedett leszel. Ha valamiért úgy döntesz, hogy mégsem vennéd igénybe a szolgáltatás, a igénylését követő 14 napon belül bármikor, elállhatsz a vásárlástól és mi visszautaljuk a befizetett összeget. A visszaváltás menetéről és feltételeiről a Felhasználási Feltételek 8. Pontjában tájékozódhatsz!

Mi történik vis major esetén, vagy akkor, ha szolgáltató csődbe megy?

Mi mindig veled vagyunk, s bízunk abban, hogy akkor is visszatérsz hozzánk, ha egy cég csődbe megy, vagy ha vis major eset következik be abban az esetben minden tőlünk telhetőt meg fogunk tenni saját erőforrásaink segítségével, annak érdekében, hogy a kárpótoljunk a téged ért veszteségek miatt.

Biztonságos-e a kártyás fizetés, az átutalás, vagy a web-oldal?

Természetesen. A fizetések abszolút biztonságosak, hiszen a legbiztonságosabb fizetési módot használjuk.

A 3D Secure technológiai szabványt alkalmazzuk, amelyet Verified by VISA és MasterCard Secure Code elnevezés alatt a két legnagyobb kártyakibocsátó a VISA és a MasterCard támogat. A kereskedőknek nincs hozzáférése az ügyfél kártyájának adataihoz, s a fizetésre vonatkozó összes adat biztonságos úton kerül átadásra.

Szemben a kártyák interneten keresztül történő eddigi elfogadási módjaival, amelyek során az átvitt adatok SSL protokollal történő védelmén kívül semmilyen további biztonsági mechanizmust nem használnak, az új rendszer mind a kártya birtokosának, mind pedig a kereskedőnek fokozott védelmet kínál. A kártya birtokosa a kártya számát és a kártyára vonatkozó többi adatot csak a web-oldalakon lévő fizető kapunál adja meg. A fizető kaput a CIB Bank számára a Global Payments Europe társaság üzemelteti, amelyet mind a MasterCard, mind a VISA megbízható harmadik félnek tekint, s amely erre a célra rendelkezik a szükséges tanúsítványokkal.